Veelgestelde vragen

Website

Ik kom op de website soms teksten tegen in het Duits, kan dat kloppen?

KoRo is een Duits bedrijf gevestigd in Berlijn. Wij zijn constant aan het uitbreiden en bieden onze website momenteel aan in het Duits, Engels, Frans en Nederlands. Het kan echter voorkomen dat een titel, tekst of pagina nog niet vertaald is naar het Nederlands, in dit geval zal altijd het originele Duits worden weergeven. Dit kan een technische fout zijn, maar het kan ook een nieuwe of verouderde pagina zijn die nog niet is vertaald. Wij werken hard aan alle vertalingen en verwachten dat de website binnenkort volledig in het Nederlands beschikbaar is.

Producten

Hoe lang kunnen gedroogde vruchten en noten bewaard worden?

Over het algemeen kunnen alle noten en gedroogde vruchten tot negen maanden worden bewaard. De producten in poedervorm hebben meestal een houdbaarheid van 1-2 jaar. Op de verpakking vind je ook de bijbehorende houdbaarheidsdata op de verpakking. De producten moeten op een koele en droge plaats worden opgeslagen om de houdbaarheid te bevorderen. De producten moeten goed worden afgesloten en beschermd tegen de zon worden bewaard.

Zijn jullie producten geschikt voor mensen met allergiën?

Wij kunnen niet garanderen dat onze producten geschikt zijn voor mensen met allergieën. Raadpleeg uw arts over de ingrediënten en professioneel advies. We verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken.

Zijn jullie producten van de categorie gezondheid & voeding van onbewerkte voedselkwaliteit?

Wij kunnen de onbewerkte voedselkwaliteit van onze producten niet garanderen. Deze zijn gedroogd in de zon of een droogtunnel (oven) totdat de vereiste restvocht is bereikt. Tijdens het drogen in de zon komt de temperatuur vaak boven de 40°C in de schaduw. In de zon, wordt aangenomen, dat de producten gedroogd worden bij 60°C. De temperatuur in de droogtunnel is ook vaak 60°C. Sommige typen noten worden bovendien boven heet water gehouden om ze voor te bereiden op het kraken.

Verzenden jullie ook monsters?

Helaas is het niet mogelijk om monsters op te sturen (zelfs betaalde monsters), aangezien onze prijzen zijn gebaseerd op krappe marges. Wij hopen dat je dit begrijpt en wij verontschuldigen ons voor eventuele ongemakken.

Het product aanbod is nog redelijk beperkt. Wordt dit uitgebreid?

Zeker gaan wij ons assortiment vergroten. Wij zijn continu bezig met het toevoegen nieuwe producten voor onze categorieën.

Bestelling

Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is?

In dat geval vragen wij je om foto’s te sturen van de beschadigde goederen. Daarna bekijken wij welke vervolgstappen wij gaan ondernemen.

Hoe weet ik of mijn bestelling voltooid is?

Je ontvangt een e-mail die jouw bestelling bevestigt direct nadat jouw bestelling voltooid is.

Moet ik mij aanmelden of een account aanmaken voordat ik een bestelling kan plaatsen?

Nee, je kan een bestelling plaatsen als gast gebruiker. Hiervoor kan je “ik hoef geen account” selecteren.

Levering

Wat is de leveringstijd van de Online Shop?

Onze producten worden verstuurd met DHL. Je ontvangt een e-mail die de bevestiging van de bestelling en een volgnummer bevat. Je kan de verzendkosten vinden onder het kopje ‘verzendkosten’ onder aan de pagina.

Versturen jullie ook naar postkantoren?

Nee, we versturen onze producten niet naar postkantoren. Wij verzoeken je geen postkantoor op te geven als leveringadres.

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen. Waar kan ik de status van mijn bestelling zien?

Je kan je volgnummer invoeren op www.dhl.de, deze laat de status van je bestelling zien. Je kunt ook de klantenservice van DHL bellen: +31883746900 in je bestelling te volgen.   

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn gebaseerd op het gewicht van het pakket en het land van bestemming. Voor de verzendkosten zie: verzendkosten onder aan de pagina.

Naar welke landen verzenden jullie de producten?

Wij verzenden onze producten naar Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, België, Luxemburg, Denemarken, Zweden, Finland, Ierland, Spanje, Portugal, en Italië.

Kan ik mijn leveringadres veranderen?

Ja, je kan dit veranderen tijdens het bestellingproces. Dit kan bij “verander mijn leveringadres”.

Betalingsmogelijkheden

Welke betalingswijzen zijn beschikbaar op  Online Shop?

Je kan kiezen uit verschillende betalingswijzen. Om het onze Nederlandse klanten zo makkelijk mogelijk te maken werken wij met iDEAL. Verder zijn PayPal, direct overmaken, vooruitbetaling, Amazon Payments en SOFORT banking ook mogelijkheden. Voor meer informatie kan je onder het kopje “betalingsmogelijkheden kijken.

Welke betalingsmogelijkheid is het snelst?

Paypal en iDEAL zijn het snelst.

Zijn alle betalingswijzen veilig?

Ja, alle betalingswijzen zijn veilig. Elke vorm wordt uitgevoerd door een erkent bedrijf en is goedgekeurd en veiliggesteld door de TUV.

BELANGRIJK NIEUWS

* Persoonlijke gegevens worden niet doorgespeeld naar derde partijen, opzeggen kan ten alle tijden